دیگ روغن داغ نبات |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ روغن داغ نبات |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ روغن داغ نبات یک نوع دستگاه پخت و پز صنعتی است که برای پخت انواع مختلف غذاها با استفاده از روغن داغ به کار می‌رود. این دیگ معمولاً در صنایع غذایی برای پخت سریع و عمیق انواع محصولاتی مانند سیب زمینی‌های چیپس، مرغ‌های سوخاری، ماهی و میگو استفاده می‌شود.


دیگ روغن داغ نبات دارای دو بخش اصلی شامل بخش پخت و پز و بخش روغن‌گیری است. در بخش پخت و پز، غذا با روغن داغ در تابه‌ای که دارای دمای بالایی است، سریعاً پخته و در بخش روغن‌گیری از روغن‌های اضافی تخلیه می‌شود. دیگ روغن داغ نبات باعث بهبود کیفیت و طعم بهتر غذاها می‌شود و همچنین سرعت پخت غذاها را افزایش می‌دهد.

دیگ روغن داغ نبات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات دیگ روغن داغ نبات- کاربرد دیگ روغن داغ نبات- دیگ روغن داغ برقی- کاتالوگ دیگ روغن داغ- مشخصات فنی دیگ روغن داغ نبات- قیمت دیگ روغن داغ نبات دست دوم خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ روغن داغ با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

دیگ روغن داغ نبات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ روغن داغ در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگ روغن داغ نبات- کاربرد دیگ روغن داغ نبات- دیگ روغن داغ برقی- کاتالوگ دیگ روغن داغ- مشخصات فنی دیگ روغن داغ نبات- قیمت دیگ روغن داغ نبات دست دوم با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ روغن داغ  را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

دیگ روغن داغ نبات طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ روغن داغ لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

دیگ روغن داغ نبات |20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ روغن داغ نبات :

استفاده از دیگ روغن داغ در تولید نبات یکی از قدیمی ترین کاربردهای آن است که در این مطلب بررسی می شود. بیشتر تولید نبات در کشورمان بصورت سنتی و در دیگ های پخت روباز انجام می شود که به دلیل نیاز به حرارت بالا برای تغلیظ محلول شکر (به طور میانگین ۱۱۰ درجه سانتیگراد) باعث کارامل شدن و رنگ گرفتن (و در اصطلاح علمی انورت شدن) شکر می شود و از شیره های نبات دفعات بسیار کمتری می توان در تولید نبات استفاده کرد و این باعث می شود راندمان تولید کم باشد.

دیگ روغن داغ نبات - با استفاده از دیگ پخت خلا (وکیوم) به علت اینکه محلول شکر در دماهای بسیار کمتری غلیظ می شود (۷۵ تا ۸۵ درجه سانتیگراد) تولید رنگ و کاراملیزاسیون به شدت کاهش پیدا می کند و از شیره های نبات استفاده بسیار بیشتری در چرخه تولید آن می توان کرد.در اینجا (به دلیل کمبود فضا) تنها به چند تا از مزایای دیگ پخت تحت خلاء نسبت به روش سنتی اشاره می شود:

  • ·       کاهش هزینه های جاری با استفاده از سیستم تحت خلاء

۱-کاهش هزینه های انرژی

از آنجایی که برای تغلیظ شربت در این سیستم نیاز به دمای کمتری است و در دماهای پایین تر شربت به جوش می آید، هزینه های انرژی کاهش می یابد.

۲-کاهش هزینه های تجهیزات

بعد از آماده سازی و حل کردن شکر و نرمه در آب برای تزریق شربت به تانک خلاء نیاز به پمپ های مکانیکی نیست و با استفاده از نیروی مکش تانک در کمترین زمان و بدون پمپ این جابه جایی صورت می گیرد.

۳-عدم نیاز به استفاده از مواد رنگبر صنعتی و غیر مجاز نظیر پودر قند(بلانکیت) و…

۴-کاهش میزان زعفران مصرفی

از آنجایی که با استفاده از این سیستم رنگ نبات ها و به خصوص واریزهای تولیدی بسیار روشن تر از روش سنتی است؛ تعداد دفعات بیشتری می توان از واریزها استفاده کرد. دیگ روغن داغ نبات - طبعا مصرف زعفران با توجه به قیمت بسیار بالای آن کاهش پیدا میکند.

۵-عدم کف کردن و سرریز شدن شربت در حال جوش

از آنجایی که تغلیظ محلول شکر در دمای بسیار پایین تر از نقطه جوش اتمسفری و البته محیط بسته صورت می گیرد سرریز شربت مانند ظروف روباز وجود ندارد و علاوه بر جلوگیری از ضایعات، نیازی به حضور مستمر اپراتور در خلال فرآیند تغلیظ نیست.

۶-افزایش ضریب استحصال تولید نبات

مهمترین فاکتور سودمندی و توجیه اقتصادی این طرح (علاوه بر موارد ذکرشده) افزایش ضریب استحصال می باشد. از آنجایی که محلول شکر جهت تغلیظ در معرض حرارت کمتری قرار می گیرد، به همان نسبت میزان انورت شدن و رنگ گرفتن آن کمتر میشود و به اصطلاح واریزهای بیشتری را می توان در چرخه تولید نبات به کار گرفت و به این صورت بازدهی سیستم افزایش چشم گیری خواهد داشت و از طرفی کیفیت کریستال های نبات نیز بهبود پیدا می کند.

دیگ روغن داغ نبات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات دیگ روغن داغ نبات- کاربرد دیگ روغن داغ نبات- دیگ روغن داغ برقی- کاتالوگ دیگ روغن داغ- مشخصات فنی دیگ روغن داغ نبات- قیمت دیگ روغن داغ نبات دست دوم پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.